حمله موشکی بزرگ سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست ها را فرو ریخت

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خون پاک سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله جبهه مقاومت را بالنده تر و تنومند می کند.


  احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به تحولات مهم فلسطین و لبنان، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و قوانین بین المللی اقدام به انجام حرکت بزدلانه و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در لنبان نمود.


وی افزود: با ریخته شدن خون پاک سید حسن نصرالله سید شهدای مقاومت و فرماندهان جبهه مقاومت و مستشار نظامی ما سردار نیل فروشان این جبهه بیشتر از گذشته بالنده و تنومندتر می گردد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری هرمزگان با اشاره به اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و وزارت دفاع در در هم کوبیدن مراکز نظامی و جاسوسی صهیونیست ها، تصریح کرد: سران رژیم صهیونسیت فقط زبان زور را می فهمند و سپاه پاسداران با این اقدام بی نظیر ضربه مهلکی بر پیکره رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی وارد کرد.


وی افزود: اگر از صهیونیست ها خطای دیگری سر بزند با پاسخ فوری و قاطع و به مراتب شدیدار نیروهای مقتدر مسلح مواجه خواهند شد.


کامرانی، با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر اظهار داشت: برگزاری بی نظیر نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی از حضور مردم در دفاع از آرمان ها به نمایش گذاشت و به صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به فرمان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم لبنان، خاطرنشان کرد: به دلیل تجاوزگری های رژیم وحشی و سفاک صهیونیست بسیاری از مردم مظلوم لبنان از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و یاری رساندن به آنها وظیفه ای دینی، اعتقادی و رسالتی همگان است.


وی تصریح کرد: برای کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه همه اقشار مردم پای کار بیایند و نهاد های امدادی و هلال احمر را در کمکهای بشر دوستانه یاری کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به سفر رئیس مجلس به لبنان، تصریح کرد: سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان در بهبهه جنگ و حملات صهیونیست ها باعث خوشحالی حامیان جبهه مقاومت و خنثی شدن شبه افکنی های دشمنان در تضعیف جبهه مقاومت بود که قابل تقدیر است.


وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله سیزده آبان، گفت: سیزده آبان ماه روز استکبار ستیزی فرصت مغتنمی برای انعکاس جنایت های صهیونیست ها در عرصه های مختلف است.


کامرانی، افزود: با توجه به جنایت های شنیع رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی کشورهای غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار راهپیمایی سیزده آبان باشکوه و متفاوت از هر سال برگزار گردد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سیزده آبان روز استکبار ستیزی فرصت مهمی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با خوی درندگی و استکباری آمریکا است که در طول بیش از چهل سال اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: برای آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با جنایت های رژیم استکباری آمریکا از روش های نو و جدید بهره گرفته شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *