آمادگی کامل مجتمعهای رفاهی مازندران برای ارائه خدمات به زائران

ایسنا/مازندران رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: تمامی مجتمع های خدمات رفاهی آمادگی کامل برای سرویس دهی مناسب به زائرین و مسافرین مشهد مقدس در ایام ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) را دارند.


سلیمان آبرود امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مجتمع‌های رفاهی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای اظهار کرد:طرح سراسری جابجایی زوار از ۲۰ شهریور تا۳۱شهریور به مدت ۱۲روز اجرایی می‌شود و زائران از شهرهای محل سکونت خود به مشهد مقدس جابجا می‌شوند.


وی افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.


وی تصریح کرد : به منظور رفاه مسافران، کارشناسان این اداره کل نیز در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌گردد.


آمادگی کامل مجتمعهای رفاهی مازندران برای ارائه خدمات به زائران مشهد مقدس


قابل ذکر است، در حال حاضر تعداد ۴۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محور های مربوطه است.


کنترل بیش ازیک هزار دستگاه ناوگان عمومی در محورهای مازندران


سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز اظهار کرد: در طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی ( ۲۷ مردادماه الی ۲۰ شهریور سال جاری) تعدادیک هزار و۱۳۲ دستگاه وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت.


مصطفی قدمی گفت: در بازه زمانی ۲۷ مردادماه الی ۲۰ شهریورسال جاری تعدادیک هزار و۱۳۲ دستگاه وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت که از این تعداد ۱۱۹ مورد تخلف  احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون های مربوطه شامل ماده ۱۱ رانندگان ، ماده ۱۲ شرکتها و ۱۴ مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای خواهد شد.


آمادگی کامل مجتمعهای رفاهی مازندران برای ارائه خدمات به زائران مشهد مقدس


وی تصریح کرد: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس ها، مینی بوس های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور  ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای به شکل گشت های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه درکلیه محورهای مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدیدهای میدانی ناوگان عمومی حمل‌و نقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راهها و محل‌های توقف(پایانه های مسافری ، مقابل پلیس راهها) انجام شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربازسازی پوستلینک مطالب دیگرآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *