اربعین متعلق به خود مردم است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: اربعین متعلق به خود مردم است و همه ما نیز عضوی از این مردم هستیم و در هر کجا هر کاری از دستمان برمی‌آید دریغ نمی‌کنیم و همگام با مردم پذیرای زوار اربعین خواهیم بود.


فرهاد زیویار، هفتم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لرستان در ایام اربعین حسینی توفیقی پیدا کرده که در مسیر زائران اربعینی قرار بگیرد شهرهایی مانند کوهدشت که معبر و دروازه‌های مراسم زیارت اربعین عتبات عالیات و امام حسین باشند، باید خیلی ارزش قائل باشیم.


وی ادامه داد: دنیای ظلم و جور و سلطه معمولاً قواعد و و سنت‌هایش بر اساس زر و رقابت‌های دنیوی است و ما با فرهنگی که از خودمان می‌خواهیم نشان دهیم و ظرفیت‌هایی که در دل مردم ما وجود دارد که ابراز محبت به خودمان و اهل بیت است نشان می‌دهیم اگر دنیایی وجود دارد برای این است که انسان به آن درجه واقعی خودش برسد، یعنی حد و حق انسان این رقابت‌های دنیوی و کوتاه‌بینانه نیست ضمن اینکه زندگی روزمره ما نیز در جای خودش است.


زیویار بیان کرد: این فرهنگ به دنیا نشان داده که مسلمانان به ویژه شیعیان ظرفیت‌هایی دارند که با همه عالم غیر قابل وصف است و آمادگی داریم پذیرای همه مهمانان داخل و خارج از کشور باشیم.


استاندار لرستان افزود: هر آنچه می‌بینیم ظرفیت‌های مردمی بوده و کار دولت نیست البته دولت نیز هر آنچه کمک لازم باشد انجام می‌دهد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *