بازار کرمانشاه به پیشواز زوار اربعین می رود

ایسنا/کرمانشاه رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین با اولویت واحدهای صنفی عرضه سوغات و رستوران‌ها خبر داد.


رامین پهلوانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار از شهر کرمانشاه، از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی خصوصا واحدهایی که مرتبط با نیاز زوار هستند یاد کرد و گفت: این طرح نظارتی از چند روز قبل آغاز شده و تا پایان شهریور که بازگشت زوار اربعین را داریم، ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: در این طرح همه واحدهای صنفی در مسیر تردد زوار رصد خواهند شد و با هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، مشکلات بهداشتی و … برخورد می‌شود.


رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: اولویت نظارت با واحدهای صنفی مرتبط با خدمات مورد نیاز زوار از جمله رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، واحدهای فست فودی، نان برنجی پزی‌ها و مراکز عرضه سوغات و … است.


به گفته پهلوانی با توجه به احتمال نیاز زوار، واحدهای صنفی که ارزاق اساسی مردم از جمله مرغ، گوشت، برنج و … را عرضه می‌کنند نیز در اولویت نظارت قرار دارند.


وی با بیان اینکه این نظارت‌ها در قالب گشت مشترک با همراهی بسیج اصناف، اداره کل صمت، مرکز بهداشت، دامپزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام می شود، عنوان کرد: برای واحدهای صنفی متخلف پرونده تشکیل شده و به تعزیرات ارجاع خواهند شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *