رهبر انصارالله خطرناک ترین عامل تهدید امت اسلام ائتلاف با آمریکا

تهران – ایرنا- سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب  هشدار داد: خطرناکترین تهدید برای امت اسلامی، ائتلاف با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکایی ها و اسرائیلی هاست.


به گزارش ایرنا از شبکه خبری المسیره، الحوثی این سخنان را در جریان دیدار روز دوشنبه‌اش با هیأتهایی از قبایل «الجوبه» و «العبدیه» در استان مأرب بیان کرده است.


وی در این باره گفت: دشمنان ما در تلاش هستند که از درون، در امت [اسلامی] نفوذ کنند. همان طور که از رژیمهای سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند.


رهبر انصارالله ادامه داد: به دنبال گسترش آگاهی هستیم تا برخی افراد، تحت تأثیر مبلغان فتنه که خدمت‌رسان آمریکا و اسرائیل هستند، قرار نگیرند. وظیفه ما تقویت برادری و اتحاد در موضع گیری است.


وی پیوستن به صفوف ائتلاف سعودی را مترادف با بد کردن به یمن و قبلیه خود دانست و بار دیگر تأکید کرد: خطرناکترین چیزی که امت [اسلام] را تهدید می‌کند، ائتلاف با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکاییها و اسرائیلیهاست.


رهبر انصارالله یمن بار دیگر تصریح کرد که هرکس در کنار عربستان و امارات قرار گیرد، به معنای آن است که در کنار همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.


الحوثی ۱۴ بهمن ماه نیز که میزبان شماری از اعضای قبایل «خب»، «الشعف»، «الیتمه» و «دهم»    از الجوف و هیاتی از قبیله «العبدیه» مأرب بود، اعلام کرد که مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن در دیدارهایشان علنی است.


عربستان از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.


دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *